Gemoedelijk kleine camping. voorzieningen passend bij twee sterrencamping. Jammer dat er geen poortje naar het meer is! Via de uitgang is het niet ver. Leuk rondje om het meer. 4,7 km.

Aloys-Rutjes

Onverzorgde camping. We hadden een kleine plek waar de hond van de buurman zijn visitekaartje had achtergeladen. De camping stond vol kleine tentjes en tot diep in de nacht harde muziek en gegil van dronken mensen. Misschien hadden we net pech, maar voor ons nooit weer.

Catootje2.0

Camping met ruime plaatsen. Verwarmd zwembad. De receptie heeft middag sluiting. Een bijzonderheid is dat het hek daadwerkelijk dicht gaat om 21 uur en dan moet je wél even de cijfercode meenemen. Het meer ligt apart van de camping. Supermarkt op 10 minuten lopen.

Camping l’Etang des Forges