Camperplaats prima voor een overnachting. Bij de receptie van de camping kun je ook brood bestellen. Het stadje Champagnole valt een beetje tegen. De titel 'Parel van de Jura' is naar onze mening te hoog gegrepen.

Bert-en-Lia

prima camping. alles aanwezig en schoon. We hebben ons prima vermaakt. Alleen de prijs klopt niet. wij hebben voor camper, 2 pers. en elektriciteit € 25,00 betaald. maar is het ook waard.

• oktober 2022

Als de camping gesloten is (van half sept tot 1 april) is er weinig belangstelling voor deze CP. Als je er alleen staat is het ook nog eens onveilig, zo afgelegen is de plek. Het enige voordeel is dat je er dan gratis kunt staan.

• oktober 2022

• Rue Georges Vallerey 20