• september 2019

Voorzieningen zoals omschreven alleen ontbreekt de knop van de waterkraan. Erg veel verkeerslawaai. Ook in de nacht regelmatig vrachtwagens. Kerkklokken liggen we normaal gesproken niet wakker van maar de rammelende vrachtwagens slaap je hier niet doorheen.

• september 2019

Wel omgevingslawaai. De kerkklokken weten er raad mee. Plaats zelf ‘uitgestorven’. Maar heb je alles bij je, geen punt. Servicestation was schoon. En dat gratis! Houden zo..

• oktober 2018

Prima plek, water, wc, loosplaats.goed onderhouden. Inderdaad dorpje dood, maar klim naar de kerk leuk. Mooie gebouwen en over de romeinse brug levendiger, bakker, kruidenier, pizzeria. Wij bleven 2 nachten, heerlijk rustig.

• oktober 2018

• Le Bourg