Goede camping met een vernieuwd sanitairgebouw, andere gebouw zijn alleen toiletten en is vreselijk oud. Meer prachtig, maar om er te komen moet je een lange natuurlijke trap af. Zwembad en restaurant/ijswinkel/bar geweldig. Personeel heel vriendelijk. Plaatsen in grote erg verschillend.

emekking

prachtige ligging aan het meer. let op, geen uitzicht op het meer, doordat er een bosschage / hekwerk tussen strand en de camping zit. Sanitair in 1 blok verouderd. Wij wilden hier o.a. naar toe om te zwemmen. Blijkt dat het zwembad pas 15 mei opent. Voor ons voor 1 nacht voldoende.

Camping Du Surchauffant