we kwamen hier vanddaag 08-10-2023 en alles was gesloten volgen ons zou het tot 30 oktober open zijn?

Duikelaar-R

+mooie ruime plaatsen voor camper. +vriendelijk - je moet 10 minuten lopen om bij de rivier te komen en ben weer warm eer je terug bent. Dus voor zwemmen doorrijden. om 21.30 uur ging alle stroom uit en bleef dit zo tot de volgende ochtend. staat nergers vermeld!

smiemie

leuke camping mooie plaatsen sanitair is ouder maar redelijk schoon zeer vriendelijk aan receptie

Camping municipal Les Trois Rivières