slechtste camping tot nu toe. Gooien zonder pardon het zwembad dicht omdat er iemand niet gedouchd heeft.

vetera

Mooie kleine camping, prima locatie en een mooi overdekt zwembad. Sanitair is goed. Wij waren op doortocht naar onze vakantiecamping en deze stop is een absolute aanrader. Met een klimtoestel en een klimpark (de laatste is tegen betaling) helemaal top.

• mei 2022

Een leuke camping met grote plaatsen en behulpzaam personeel. Er is een leuk overdekt klein zwembad. Het dorp is op loopafstand.

• mei 2022

Camping Vert Lagon de Marnay