Alles wat bij de andere revieuws staat klopt, erg mooie rustige omgeving... Alleen staan wij op een zaterdag en om 22.00u ging vlakbij,keiharde muziek aan en kwamen veel mensen op af. Dit duurde tot 04.30u- 05.00u in de ochtend.

Elfriede-Peter

Prima gratis plek. Er zijn 2 gereserveerde plekken voor campers, maar op de hele parkeerplaats kunnen nog wel 6 campers staan. Plekken met zon en met schaduw. Vandaag in totaal 4 campers.

Reyer-Brons

wat een heerlijke rustige plek aan de Doubs. Vanaf de CP is het mogelijk wandelingen te starten. We hebben 2 nachten genoten van de natuur. 1e avond kregen we een concert van de koeien met hun bellen. fantastisch.

• Côte des Fontaines

25190, Montjoie-le-Château, Frankrijk