Prachtig plekje aan een watertje. Sanitair is nieuw en ontvangst is echt meer dan vriendelijk. Heerlijk rustig en mooie ruime grasplaatsen. Brood is te bestellen. Resto is zo vroeg in het seizoen nog gesloten.

Wilnopetno

Hartelijk dank voor uw vertrouwen. Wij zetten onze inspanningen en investeringen voort om u nog meer comfort te bieden. Hartelijke groeten Dominique en Bruno

YentlCornelis

Hartelijk dank voor uw vertrouwen en uw vriendelijke reactie. Hartelijke groeten, Dominique en Bruno

Le Manoir de Bezolles