Prima CP. vanuit het zuiden( Moulins) stuurt de Garmin mij over de laatste 5 km over een verharde landweg net zo breed als de camper. Kan gewoon en geen tegenliggers gehad! camper 7.50 Er zijn verharde plekken genoeg en grasplekken die na veel regenval drassig kunnen zijn.

Thioni

prima plekje met heerlijke warme douches, sanitair is schoon en netjes , wij komen hier terug 👍

Bert--Brigitte

Mooie, ruime plaatsen. Alle voorzieningen aanwezig. In de douches hing een vieze geur, maar dat is het enige minpuntje. Gewoon de borden volgen van de camperplaats en je geraakt er zonder problemen.

Aire Camping-Car Park Saint-Pierre-le-Moûtier