Deze camping gaat pas open in april..

Marjolein328

Als je rust en natuur zoekt moet je hier zijn. Geen afgebakende plaatsen, weinig elec punten, sanitair verouderd maar ok. Fietsroute 11 loopt hier voorbij. We betaalden 20€, incl elec.

jmu

Heerlijk ongedwongen, je kunt gaan staan waar je wilt. stroom 2.50 Brood bestellen voor de volgende ochtend kan ook. Veel losse overnachtingen. Goede verharde plaatsen en een prima service plaats. Douchen en wc oke en kokend heet afwas water.

los-dos-viajeros

Deze camping gaat pas open in april..

• Lieu dit les Etangs du Villey 1

39230, Vers-sous-Sellières, Frankrijk