Vijf sterren voor de omgeving en de camping. Mooie ruime plekken, rust en veel wandelen kan hier. Voor het sanitair 1ster. Dat is echt oud en defect. Douchekop zelf vasthouden, geen bril op het toilet en de stortbak loopt door. Het water is wel lekker warm.

Koo

Ongelooflijk wat een ruimte en een privacy. Omgeving leent zich heel goed om te wandelen. Voor ons is deze camping een dikke tien. Het sanitair is oud maar wel super schoon. Merci Gaby en Gabriel for a marvelous time.

Prachtige locatie echter het sanitair is sterk verouderd. Prijs is niet meer wat op de site staat. Per nacht met stroom 16 euro.

La Ferme de Tuchennou