Prachtige ligging, vriendelijk dorpje de omweg waard.

Alanovix

1e nacht in een camper voor ons gezin en hier hebben we die doorgebracht. Gemakkelijk te bereiken en rustige, vlakke omgeving. 3 parkeerplaatsen wij kwamen om 23.30 uur aan er was nog 1 plaats vrij. Geweldig voor de nacht.

• november 2022

vrij! . gratis! Lossen en water gratis! slechts drie plekken. heel dicht bij het stadscentrum. wat is er niet leuk aan! astra één in lijn. mooie stad.

rugbycoach

Prachtige ligging, vriendelijk dorpje de omweg waard.

• november 2022

Lorris