Mooie en ruime parkeergelegenheid, mooi recreatieterrein met tal van speel-en sportgelenheid, sanizuil, maar…..een vies, vuil ondergekakte toiletbril: poep 💩 en pies aan de muur! Dit was een afknapper! We rijden weer verder 😠

• mei 2022

prachtige plek bij een vijver met afgebakende plaatsen, satelliet moeilijk te vangen ook zeer zwak gsm-netwerk, goede elektrische installatie 16amp maar werkt met jeton af te halen bij handelaars 1 jeton is gelijk aan 1h elektriciteit. Diensten. complete wateren we Etc ... goede tussenstop?

• maart 2022

• mei 2022