Aire Municipale

Saint-Benoît-du-Sault, Indre, Centre, Frankrijk

Aire Municipale

op parking Place du Champ de Foire, bij het Office de Tourisme - een van de mooiste dorpen van Frankrijk - stroom [2x] op het servicestation - betalen met creditcard - bakker 50m - supermarkt 500m - centrum 100m

• D1

Saint-Benoît-du-Sault, Frankrijk

• oktober 2021

Dit is een prima plekje met voldoende ruimte en een prachtig uitzicht. De foto die voor het gebouw is gemaakt, is geen goede weergave. Je moet doorrijden naar het eind van de parkeerplaats, daar zijn 2 aangegeven camperplaatsen. Wij vinden het een prima plekje bij een mooi middeleeuws stadje.

• juli 2020

leuke CP in middeleeuws stadje, prachtig uitzicht. standaard service faciliteiten, stroom niet gevonden.

• januari 2020

Alle voorzieningen, maar kleine plaatsen. Wij hebben met onze 7.20 dwars over 3 plaatsen gestaan, omdat er verder toch niemand was, anders hadden we door moeten rijden. Bakker om de hoek, restaurant was gesloten, begin december.

• oktober 2021

• juli 2020