Super enthousiast ontvangst. Mooie rustige plek. We mochten op het veld gaan staan waar we wilden, echter was er maar 1 elektriciteitspaal. Dus toch beperkt. Wifi werkte niet op veld achteraan Veel vaste bewoners. Sanitair verouderd. Prima voor 1 nacht.

JohnZ1963

Wij hebben op deze camping genoten. vriendelijke ontvangst! toilletgebouwen schoon. alles aanwezig . Naar Amiens over een heel fijn fietspad! ook heerlijk gefietst langs de rivier! Kortom, we komen hier graag weer terug.

• maart 2023

eens met de vorige reactie. veel vaste bewoners. wel fijn dat ze waarschijnlijk mede daardoor hele jaar open zijn. in gehucht is een barretje. hele aardige uitbater en gasten. doet tevens dienst als winkeltje. brood hier te krijgen alleen niet op woensdag.

• maart 2023

Camping Des Etangs De Marsalin