Zeer goede doorreiscamping, ruime plekken, mooi verwarmd sanitair voor €18.50 incl. stroom.

JosWilma

Prachtige camping in een bijna parkachtig landschap. Niets mis met de ontvangst bij de receptie. Heel grote plaatsen en buiten de camping lekker rotzooien voor de hond bij het riviertje.

Ron

groene camping, ontvangst was zeker niet heel hartelijk. sanitair niet veel en gedateerd. Voor een nachtje is het een prima plekje maar ik heb betere campings gezien. prijs was trouwens 18 euro voor 2 pers met camper en electriciteit

Camping Val de Vesle