• november 2023

Volop ruimte pal aan het strand half oktober. Geen voorzieningen maar een prachtige plek voor een paar dagen. Mooie wandeling gemaakt over het strand en door de heuvels langs het kustmeer.

• juli 2021

Het is niet aangegeven als officiële parkeerplaats, maar je staat hier geweldig, er waren er maar 3. Waren hier medio juli met een 7m mobiel

• september 2020

Dit is een geweldige plek. Direct aan zee, rustig en alle ruimte. Geen voorzieningen maar maximale vrijheid. Voldoende mooie plekken om alleen te staan. Wij waren hier op een zaterdag begin september en verbaasde ons over de rust hier. Fijn zandstrand en lekker helder zeewater. Aanrader!

• november 2023

• juli 2021