Mooie gratis plek. Water beschikbaar. Ook wc en urinoir aanwezig. Vuilnisbak en afvoer grijs en zwart water. Het dorpje gaan wij straks bekijken. Met een beetje passen en meten ook schotelontvangst.

Rene11

Prima CP. Overdag verkeer, daarna rustig. Op loopafstand van bakkers en wat winkels, een supermarkt en apotheek. Zeker niet afgelegen of zo. De genoemde wandelroute niet gevonden. Zeer mooie zonsondergang.

Ton-Bouman

mooie plek super schoon. maar helaas geen water.

Ton-Bouman

mooie plek super schoon. maar helaas geen water.

• Route de Gizia

39190, Cousance, Frankrijk