Prachtige plek. Mooie vergezichten. Prima bakker in het dorp. Leuke wandelroute met interessante informatieborden in en rond het dorp. Leuk om te fietsen. Erg rustig. De wateraansluiting die ze hier hebben, kenden wij niet. Verder prima serviceplek.

MargotM

mooie plaats. (geen gebruik hoeven te maken van voorzieningen.) mooi uitzicht . stille plek. bakker om de hoek. voor ons een toppertje.

• oktober 2021

Mooi gelegen CP. Ruim opgezet met gras. Services waren op 5 oktober buiten gebruik. Wij waren enige gasten. Op 400m is in het dorp een bakker. Er is wel enig geruis van de snelweg. En soms van een overvliegende straaljager.

• oktober 2021

Champignol-lez-Mondeville