Rust en bedrijvigheid op de boerderijen. We hebben hier twee nachten gestaan en genoten van de omgeving. We hebben de wandeling vanaf het centrum gelopen rondom Haraucourt en Marsal. Mooi en goed aangegeven. Marsal is een klein vestingstadje.

Sumana

Een heerlijke plek met niks. Je hebt tenslotte alles zelf mee? Een heerlijk rustige omgeving, de papegaai van de buren is haast het enige dat je hoort. Af en toe een hond, dus die van ons doet nu en dan gezellig mee. Prima voor een nacht, de omgeving hebben wij verder niet verkend.

Whyllum

Heerlijke rustige plek. maar dan ook echt rust, weinig vermaak. Dorp vlakbij heeft 1 restaurantje/bar. prima. De distilleerderij was echt grappig, zeer markante man, met eigen drankjes en wat groenten. Even aanbellen.

Haraucourt sur Seille