Vriendelijke ontvangst en een mooie plek, op het platte land. Staan midden tussen de paarden. 's Nachts erg rustig. Overnachting inclusief stroom 15 euro. WC boven de stallen. Douche momenteel niet in gebruik. wellicht wel in het seizoen.

BennyBen

wat een mooie plek voor dieren liefhebbers, zeker paarden..zeer gastvrij relax en ruimte. douce is aanwezig gewoon netjes en schoon ook de toilet boven een gedeelte van een stal. wij hebben alles dus niet nodig gehad, maar voor de camperaars met minder luxe zeker fijn.

• Chemin de la Ferme 6

76110, Annouville-Vilmesnil, Frankrijk