Camping op zich is niet slecht,maar met 3* en vorst aan de grond geen warm water hebben in de douche en vor het afwassen,kan je niet maken. Dan is €22,20 met korting nog te veel. Bovendien €5,00 per dag voor Wifi. We vonden het tegenvallen.

fredtwigg

mooi gelegen camping met royale plekken. met 10 euro pd bijbetalen boven Acsi card sta je aan de Seine. heerlijke zwembaden. dorpje viel ons tov de reisgidsen wel wat tegen. sanitair op zich ok maar afwaswater altijd lauw en drukknoppen op de douche die heel vaak moeten worden ingedrukt.

Camping des Trois Rois