Vriendelijk onthaal, jammer dat de receptie vroeg dicht was waardoor we niets konden eten en drinken. Terwijl dit zelf werd aangeprezen. Sanitair is gedateerd. de camping is mooi met veel schaduwplekken. maar 30 euro is iets te veel voor een camper 2 personen en elektriciteit

Dirks-Smit

13-07. Slecht onderhouden camping die de €30 die wij (2p+camper+E) betaalden niet waard is. locatie is prima vlak bij kasteel Fontainebleau en vriendelijk personeel. sanitair is oud en douches kwam nauwelijks warm water uit. Geen aanrader.

• september 2021

• september 2021