Domaine de la Chartreusette

Corneilhan, Hérault, Occitanie, Frankrijk

• juni 2024

Een fijne camperplek, vriendelijk ontvangst, wij zijn 3 nachten gebleven en de omgeving verkent op de e-bike, zijn bv. naar Valras-Plage gefietst dat is zo'n 25 km. Een prachtige omgeving, de moeite waard om er nog eens terug te komen.

evert&anja

Prima camperplek, 10 euro voor de nacht en 3 euro voor elektriciteit. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Met blokken kun je goed waterpas staan. Rustige omgeving en mooie wandelingen

wjg490

vriendelik ontvangst .duits/engels/frans sprekend .rustig .mooie omgeving met de fiets goed 7km naar beziërs . geweldig uitzicht 11.00 voor buscamper/ 2 pers en stroom .we komen graag eens terug

• juni 2024

• Chemin de la Chartreuse