we raden deze camping aan 300% nieuwe eigenaar die er alles aan doet om ervoor te zorgen dat we in de best mogelijke omstandigheden zijn zeer schoon sanitair camping met zwembad ruime locatie voor campers en het kleinste restaurant met extreme pizza's goed vervolg en aarzel niet campers

• augustus 2020

Fantastische camping in oude Franse stijl. Zeer goed eten en erg aardige eigenaren. Het meer is geweldig en mooie wandelingen.

• augustus 2019

Prima camping. Oud, maar schoon sanitair. Rustig. Rondje om het meertje gewandeld, leuk om te doen, half uurtje.

• augustus 2020

• augustus 2019