Route 4 keer gereden, niet gevonden. Of iemand heeft richtingsbordjes weg gehaald of ze zijn niet duidelijk. Verder gereden.

linda1939

Keurige camping. Keuk aan het water. Alles is aanwezig. Slechts € 13,- voor een overnachting incl. stroom. Ik kwam aan toen ze druk waren. Toen ik belde mocht ik de ketting losmaken en alvast een plekje opzoeken. De gastvrouw spreekt gebrekkig Engels maar is super vriendelijk.

• april 2023

Een romantische plek direct aan een riviertje. Een brug leidt naar de sanitaire voorzieningen. Het is er allemaal. De stacaravan mag misschien niet veel langer zijn dan 7 meter. Een pluim voor de eigenaren. De prijs van €13 per nacht met stroom is prima.

• april 2023

Camping Le Correze