CP met een prachtig uitzicht op het kleine stadje. Aardige ontvangst en dichtbij het dorpje Castelnau. Alles aanwezig en dat voor 10 Euro! Dank voor de gastvrijheid.

JannieRoel

Een camperplaats die niet veel voorstelt wel een mooi zwembad maar daar mag geen gebruik van worden gemaakt we zijn maar een stukje doorgereden nu op een heerlijke camping in de buurt van gaillac

• mei 2022

mooi en rustig gelegen en sympathieke ontvangst. goed adresje!

• mei 2022

mooi en rustig gelegen en sympathieke ontvangst. goed adresje!

Domaine Les Miquels