TTR

grote plaatsen , wij blijven boven staan ivm satelliet, die slagboom is wel bijzonder, als je ervoor staat moet je echt uitstappen en via n intercom achter je camper melden dan gaat hij omhoog. prijs is nu 23 eu met elec.acsi va 31 -8

Carado348.

Kleine gemoedelijke camping, Franse toestand toilet(geen bril, papier,handzeep). Mooie plaatsen. De parlofoon om de bareel vooraan het park omhoog te doen bevindt zich achter de bareel links. Niet duur : 16€ per nacht, 16A elek inbegrepen. Mooie wandelomgeving, tot Castres nog geen uurtje.

Camping de Gourjade