• april 2019

Prima plaats , hebben hier water ingenomen . Er was ook warm water . Je kunt hier 2 € vrijwillig bijdragen , dat hebben we dan ook graag gedaan.

• maart 2018

Verbleven op 28/08/17. Gratis ruimte op het sportveld met toilet en douche, evenals warm water. Zeer goed onderhouden.

• oktober 2017

22-10-2017. We stonden er met 3 campers en het was vol. 1 stopcontact waarop 2 campers waren aangesloten. 's Avonds viel de stroom uit. We konden niet bij de aardlekschakelaar. Vrijwillige bedrage van 2 euro gevraagd en betaald voor o.a. water inname en toilet legen

• april 2019

• maart 2018