• oktober 2019

toeristenbureau adviseerde ons een andere plaats in het dorp. Coördinaten hiervan zijn N 49.151809 E 0.903226 Rustige parkeerplaats. Wel wat schuin. Geen voorzieningen.

• maart 2019

Hier overnacht zonder dat er een duidelijke aanduiding was of je hier met een camper mocht staan Geen borden maar ook geen gendarme gezien, dat het niet mag Wat lawaai van jongeren en het verkeer verder prima voor 1 nacht

• januari 2016

Plaats is alleen geschikt voor korte campers. Zeer grote markt op woensdag.

• oktober 2019

• maart 2019

• januari 2016

Plaats is alleen geschikt voor korte campers. Zeer grote markt op woensdag.

• Place du Maréchal Leclerc

27110, Le Neubourg, Frankrijk