prima camping, lekkere hete douches en heel vriendelijke ontvangst. We hadden geen stroom nodig (en geen hond mee) en waren zonder ACSI €16.20 kwijt (de ACSI prijs is hoger). loopafstand van dorp en mooie musea met veel uitleg in Engels

El-Negro

Kleine, groene camping midden in een leuk Frans stadje. Restaurant en winkels op loopafstand. Voorste sanitairgebouw zag er mooi en schoon uit het andere was wat eenvoudig maar wel schoon. Vriendelijk ontvangst. Prima om een paar dagen te blijven. 3 sterren omdat de bar en restaurant gesloten was.

Les Chevaliers de Malte