VinCe22

Heel erg bedankt voor je vriendelijke beoordeling ... we hopen dat je een prachtig "avontuur" hebt in Barcelona !

• augustus 2021

Heel rustig en vertrouwd. Warme zorg van Simon. Broodjesservice vanaf 9.00 uur Voor stacaravans tot 7m. Toilet erg schoon. Douche, water., WiFi bij het huis. Geweldig klein zwembad met zonnedouche. Parkeerplaats onder bomen. Iets heel steil. Prachtig uitzicht op het kasteel.

Glueckspferd888

Bedankt voor de zeer vriendelijke recensie; we zijn zo blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je genoten hebt van de ontbijtservice die we het hele seizoen aanbieden. We werken er hard aan om alles schoon te houden en het is goed om te weten dat u dat op prijs stelt. Het uitzicht op het kasteel is prachtig en we zijn blij dat u ervan heeft kunnen genieten...wij accepteren campers tot 6 meter lang. Het spijt me dat mijn Duits niet 100% is, maar ik heb geprobeerd mijn woorden voor u in het Duits te vertalen... Bedankt voor de zeer vriendelijke recensie; We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je genoten hebt van de ontbijtservice die we het hele seizoen aanbieden. We werken er hard aan om alles schoon te houden en het is goed om te weten dat u dat op prijs stelt. Het uitzicht op het kasteel is prachtig en we zijn blij dat je ervan genoten hebt... we accepteren campers tot 6 meter lang.

• augustus 2019

• augustus 2021