Eenvoudig maar heeft alles behalve de WiFi is waardeloos!! verder een niet fris terrein,wij komen niet terug,je staat veelste dicht bij elkaar!! 16 plekken bizar x 9,- nog geen 2 mtr tussenruimte.

Overnachten prima maar het is een rommeltje,alles is wel aanwezig en 16 plekjes vlakbij elkaar! Verplicht overnachten maar geen aanrader,compressor is alleen in de zomer,dorpje niks bijzonders,8 plekjes zou fijn zijn en beter,redelijk stil weg ligt ver genoeg.

Hedona

Kleine plaats met alles wat je nodig hebt. Maar ik geef maar één ster omdat je 's nachts niet kunt slapen omdat er een machine draait op het aangrenzende bedrijfsterrein (compressor of iets dergelijks). Hierop moet in ieder geval bij het inchecken worden gewezen. Oropax helpt ook niet echt.

Aire de Camping-Car Le Bois du Commandeur