15/05 heel leuke rustige cp (gedoogplaats) weet niet of de Elektra en water wel bedoeld zijn voor Camperaars. met buurtwinkel en café. Rustig dorpje.

• maart 2023

prachtige plek, gratis elektriciteit, wc's met wc-bril. we waren de enigen daar op dat moment, als het slechte weer er niet was geweest, zouden we een paar dagen zijn gebleven. winkel en bar naast de deur. de eigenaar van de winkel en de bar is een beetje ellendig:)

• september 2019

Heerlijk rustige plek. Goed verlicht door de kerk. Toilet aan de achterzijde en een kraan. Bar was helaas dicht maar genoot van een wandeling door het dorp

• maart 2023

• september 2019