Goede plek om water te tanken en grijs en zwart water te legen. Het heeft ook een wastafel. Het is een grote parkeerplaats. Het heeft een aantal tafels om te eten.

• april 2019

Hier slechts korte tijd gestopt en niet 's nachts omdat we er gewoon doorheen liepen. Afvalstortplaats en watervulpunt prima werken en toiletten waren schoon. Het is de moeite waard om een wandeling naar het Village Center te maken en een wandeling door het gratis museum te maken.

• december 2016

in de buurt van het centrum van de stad, rustig 's nachts. Gratis diensten. Geen elektriciteit. Drinkwater beschikbaar tijdens ons bezoek medio december.

• april 2019

• december 2016