mooie locatie, we zijn langer gebleven dan gepland, sanitair was schoon, zandmatten op elke plek, plaatsen waren groot genoeg, honden zijn toegestaan, maar in het hoogseizoen (1 april - 31 september) mogen ze niet op het strand, een schaamte,

Sonnenblume38

Te veel honden die de camping en het strand vervuilen. Jammer want de camping is erg goed.

Marc04

prima camping. direct aan het strand. ideaal om over het eiland te fietsen. goede prijs kwaliteitsverhouding. alleen de elektra is prijzig.

Camping Le Remondeau