matimoka

Mooie camping goede ontvangst receptie spreekt prima Engels en is zeer behulpzaam we hebben er 4 nachten gestaan , sanitair goed en schoon en Ile de Re is een mooi eiland om per fiets te verkennen

hsnoeijink

Zeer verzorgde camping. Heel mooi sanitair. zeer vriendelijke ontvangst. Leuk dat er een klein winkeltje is. Ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen met de fiets. Wij verbleven 5 nachten op deze camping. Haven van La Flotte ideaal om s’avonds iets te gaan eten.

La Grainetiere Camping