prachtig gelegen, veel schaduwplekken. Erg rustig, het restaurant is vandaag opengegaan. Prijs aan de hoge kant, moest € 33,00 afrekenen voor camper, 2 volwassenen, stroom en hondje. In het meer mag niet gezwommen worden maar het zwembad is heerlijk !

• augustus 2019

Prijs van €12 klopt niet. Wij moesten €20 zonder stroom daar moet je nog €3 voor betalen. Verder mooie camping met veel schaduw Aan een mooi meertje

Yoet

Lees aandachtig ons tariefoverzicht. De prijs van 12 € is voor het laagseizoen. Van april tot juni en van 20 september tot 6 oktober voor aankomsten na 18.00 uur en vertrek voor 10.00 uur. Goede reis!

• juli 2019

Prima camping aan meertje. Zwembad met bio water. Informatie van campercontact klopt niet. Prijs is 20 euro incl. elektra voor 2 personen. Je kan hier langer staan dan 1 dag.

• augustus 2019

• juli 2019