prima plaats om de het stadje te bezoeken, geen voorzieningen. wel een prachtig uitzicht. wij vonden het zelfs leuker dan de officiële cp, waar je erg op elkaar staat. met blokken eronder sta je nog niet helemaal waterpas

Funske

We verbleven hier voor een nacht eind juli 2022. Heel erg warm. De Aire was vol in de stad en dit was de volgende beste optie. Een beetje een helling maar prima. Monpazier is prachtig en zeker een bezoek waard. We zouden zeker weer gebruiken.

• Rue de la Croix Blanche 12

24540, Monpazier, Frankrijk