• mei 2022

Camping was open. We waren de enige camperaars dit weekend. Nog steeds Corona maatregelen. Zwembad dicht. Helft sanitair afgesloten. ze mogen vanaf eind mei weer volledig open, volgens eigenaar. Mooi terrein en sanitair OK maar geen wc papier of zeep. Omgeving mooi om te fietsen door heuvels.

• april 2022

• augustus 2021

Kleinere maar superfijne camping met lekker zwembad, schoon sanitair en speeltoestellen voor kinderen. Ook lekker rustig. Goed voor een overnachting maar je kan hier ook makkelijk wat langer staan. Zeer vriendelijke eigenaar.

• mei 2022

• april 2022