De naam is nu Slow Village Mooie plek met mobilhomes en campeerplaatsen Veel schaduw super netjes prijs voor 2 nachten met 2 personen in hoogseizoen €58,-

• november 2021

jaren hier geweest met caravan maar zullen zeker nog een keer met camper langs gaan… voor ons klopt alles hier, omgeving, klimaat, grootte van de plekken (langs t water) grootte van de camping en de prijs voor het overnachten aanrader!!!

• augustus 2017

Super fijne camping. Rustig, goed onderhouden. Veel sanitair aanwezig, erg netjes. Kanoën kan in de buurt. Heel vriendelijke beheerders, spreken Frans en Engels.

• november 2021

• augustus 2017