Kwamen voor 1 overnachting doch boekten snel bij. Professioneel geleid, super schoon, prachtig gelegen. Komen graag weer terug.

Sibbo_Susi

Supercamping. Mooie grote plekken, mooie zwembaden. Vriendelijke bediening en het eten in het restaurant is heerlijk. Van 17.00 - 18.00 uur happy hour, ook erg gezellig. Grote kans dat we volgend weer terugkomen. De camping doet zijn naam alle eer aan. Hulde !

hele leuke en gezellige camping met mooie grote plaatsen en super sanitair

hele leuke en gezellige camping met mooie grote plaatsen en super sanitair