op doorreis naar Spanje, wat een super camping! Vlak naast de A20 richting Limoges.Hartelijk ontvangst, ook al waren we enige gasten toch lekker en gastvrij gegeten. Sanitair super modern en schoon. Aanrader!!

lekia

Hallo, vriendelijk bedankt voor uw mooie review. We hopen u een volgende keer met wat beter weer te mogen verwelkomen. MVG Team Camping Les Roussilles

Prachtige camping. Staan hier 2 nachtjes. Handig dicht bij de snelweg. Heerlijk gegeten in het restaurant. Lekker warm bij de kachel. Aardige eigenaar. Mooi gefietst bij het meer. Groetjes Johan en Fransien.

J-Schimmel

Hallo Johan en Fransien Bedankt voor jullie mooie review. We hopen jullie vaker te mogen verwelkomen op onze camping. Met vriendelijke groet, Team camping Les Roussilles

Wat een heerlijke camping! Aardige ontvangst in het Nederlands, keurig schoon en mooi sanitair en bovenal fantastisch gegeten! Wij komen zeker terug!

Henkbaas54

Hartelijk dank voor deze review hopelijk tot een volgende keer.

Henkbaas54

Hartelijk dank voor deze review hopelijk tot een volgende keer.

Camping Les Roussilles