• september 2019

Was geen plaats meer, maar hebben ons gezet op de parking (max 2m hoogte) achter de campers. Dichtbij de haven van het dorp en op wandelafstand van het kleine centrum.

• november 2018

Triestige mix parking waar grote werken bezig zijn. 'sAvonds rustig, maar om 06:15 uur komt de vuilniswagen enkele vuilcontainers leeg maken. Wij zijn hier enkel blijven slapen omdat in de omgeving verschillende plaatsen opgedoekt zijn en er wegens staking overal wegblokades waren.

• mei 2018

Parkeergelegenheid gereserveerd voor campers, geen service. Dicht bij het stadscentrum, vaak vol tijdens hoogwater, een beetje smal. Het enige voordeel is om in het centrum van alle activiteiten van het dorp, winkels en markt te zijn.

• september 2019

• november 2018