Misschien B&B vol liefde 2023 bekijken om de cultuur op de camping te bekijken. wij zijn hier in 2018 op de camping geweest, toen fantastisch, mooi en ruim. Wilden dit jaar camping ook bezoeken maar hond mocht er niet meer op nu de camping is overgenomen.

• april 2023

Heerlijke plek, complete rust, super vriendelijke eigenaar. Kom graag nog eens terug met mijn gezin!

• oktober 2022

Na een dag rijden hebben we om 1915 gebeld of er nog een plek was. Ja hoor, kom maar. Walter heeft ons in het pikdonker een plek gegeven en op z’n gemak ook nog alles laten zien. Super leuke plek, ruimte, natuur en een werkelijk prachtige tuin! We komen graag nog ‘ns terug.

• april 2023

• oktober 2022