Prima camping, en open in januari. Mooie beschutte plekken en alle voorzieningen. Wasmachine en droger tegen betaling. Schone douche en toiletten. Wij betaalden iets meer dan 20 euro inclusief munt voor was en stroomtarief.

Campercelletje

Heerlijke sfeer op deze camping. Veel plekken zijn omzoomd met bamboe, de beplanting is mooi en gevarieerd, het toiletgebouw heeft iets van een kas. In het meer kun je niet zwemmen, maar er is een (niet al te groot) zwembad met ligstoelen.

• april 2023

• april 2023