Na wat opstartproblemen met de terminal (software issue), werd dit met een telefoontje op afstand opgelost en kon ik terecht. Fijne plek, toilet is aanwezig en netjes. De weg naar Cauterets ligt erachter/boven. Deze is nu niet druk.

• oktober 2021

prima plek om na een paar dagen rondzwerven door de bergen weer even te lozen en te vullen. en via wifi een netflix film te kijken.

• augustus 2021

Camperplaats is van de Camping car park organisatie. Toegang en afrekenen gebeurt met een pas. Verder is de camperplaats goed in orde

• oktober 2021

• augustus 2021