Alles wat je nodig hebt is er fijne rustige plek. Vakken inderdaad wat smal. We stonden nu met 3 campers, maar als het vol is sta je wel zowat tegen je buren aan.

cheba

een mooie rustige plek met alle voorzieningen.

• oktober 2022

Toegang via slagboom. Ticket kopen bij meertalige zuil. De plaatsen zijn inderdaad 3.50m en gescheiden door heggen, waardoor de luifel niet kan. Het is dan ook een CAMPERPLAATS en geen camping! Wij betaalden 10 euro incl. stroom, lozen en water laden. Fantastische plaats!

cheba

een mooie rustige plek met alle voorzieningen.

• oktober 2022

Aire de Campingcar des Pommiers