Mooie plek heel relaxed,toilet open ,cassette legen en spoelen. wij hadden geen water nodig,bakker is definitief gesloten,supermarkt geen id was dicht,restaurant open. Mooi gewandeld, licht gaat om 23:00 uit heerlijk donker. mooi park en schoon.

• november 2022

wij hebben hier ook een nacht doorgebracht. Prima rustige, schone en ruime plekken. Een supermarkt en bakker op 100 mtr afstand.

• maart 2022

bleef een nacht, zeer rustig en in staat om vogels boven de kliffen te zien cirkelen. schoon en goed onderhouden. Een zeer aangename tussenstop.

• november 2022

• maart 2022