inderdaad kun je hier gratis lozen wat een pluspunt is. echter om hier nu met 10 campers te staan lijkt wat overdreven. in ons geval stond er al iemand om een dusdanige plek wat we alleen nog voor de dumplek konden staan. Helaas niet voor ons. Wij zijn 7.8 km door gereden voor een andere plek.

miwar

goede plek voor een tussenstop, kreeg de gebruikelijke faciliteiten en rustig. Plaats om de hond uit te laten. Wat wil je nog meer, vooral omdat het gratis is

California-biker

rustige plaats om te overnachten, we stonden er met 4. water nemen en lozen werkt evenals chemische toilet ledigen

• Rue Honoré de Balzac

86530, Naintré, Frankrijk